תמיד עומדים לשירותכם – צוות מוקד השירות והמעבדה

מחלקת שירות הלקוחות של חברת הייסנס משקיעה מאמצים רבים בכדי להבטיח את רמת השירות הטובה והמקצועית ביותר. עומדים לשירותכם בכל שאלה או פנייה.

לנוחיותכם צירפנו מדריכי הפעלה המצורפים לעמוד זה


מוקד ומעבדת שירות

לאור הנחיות החדשות, שירות הלקוחות הפרונטאלי במעבדה  לא יהיה זמין בימי הסגר בתאריכים שבין ה 18/09- 11/10.

השירות דרך חנויות למוצרי תינוקות –  אינו זמין ואין אפשרות להשאיר מכשירים בנק’ האיסוף השונות.

השירות באמצעות דואר ישראל בעזרת “דואר שליחים” –  זמין בהתאם ללוחות הזמנים של שליחי דואר ישראל

במידה והוראות משרד הבריאות ישתנו, נעדכן לפי הנהלים שיינתנו.

מענה טלפוני ינתן כרגיל בימים ראשון-חמישי בין השעות 08:00 ל 15:30 למעט בימי החג המפורטים להלן:

ראש השנה- 20/09/20 אין מענה טלפוני.

ערב יוה”כ-  27/09/20 אין מענה טלפוני.

יום הכיפורים- 28/09/20 אין מענה טלפוני.

חוה”מ סוכות-  04/08/20-08/10/20 יינתן מענה בין 08:00-12:00.

צוות השירות יעשה את מירב המאמצים בכדי לקצר את לוחות הזמנים בטיפול במכשירים בעת הגעתם למעבדת החברה.

כתובת: שקד 27, פארק תעשיות חבל מודיעין

בניין TIG, קומה 2


זימון תורים

על מנת להגיע למעבדה יש לזמן תור מראש. לחצו על הכפתור מטה וזמנו תור טרם הגעתכם.

שעות פעילות המעבדה

לאור הנחיות החדשות, שירות הלקוחות הפרונטאלי במעבדה  לא יהיה זמין בימי הסגר בתאריכים שבין ה 18/09- 11/10.

השירות דרך חנויות למוצרי תינוקות –  אינו זמין ואין אפשרות להשאיר מכשירים בנק’ האיסוף השונות.

השירות באמצעות דואר ישראל בעזרת “דואר שליחים” –  זמין בהתאם ללוחות הזמנים של שליחי דואר ישראל

במידה והוראות משרד הבריאות ישתנו, נעדכן לפי הנהלים שיינתנו.

מענה טלפוני ינתן כרגיל בימים ראשון-חמישי בין השעות 08:00 ל 15:30 למעט בימי החג המפורטים להלן:

ראש השנה- 20/09/20 אין מענה טלפוני.

ערב יוה”כ-  27/09/20 אין מענה טלפוני.

יום הכיפורים- 28/09/20 אין מענה טלפוני.

חוה”מ סוכות-  04/08/20-08/10/20 יינתן מענה בין 08:00-12:00.

צוות השירות יעשה את מירב המאמצים בכדי לקצר את לוחות הזמנים בטיפול במכשירים בעת הגעתם למעבדת החברה.

יום ראשון עד חמישי - 8:30 -15:00

ימי שישי, שבת וערבי חג – סגור


משרדים והנהלה


הכיול מתבצע במעבדת הייסנס, ברח’ שקד 27, פארק תעשיות חבל מודיעין ומומלץ לפני כל שימוש חוזר במכשיר הבייביסנס.

הבדיקה אורכת 15 דק’ לכל היותר.

עלות הבדיקה-כיול:

  • עלות בדיקה, כיול ושנת אחריות חדשה, הינה  100 ש”ח למכשיר בייביסנס דגם 2, 3, 4, 5, 6, 7.
  • במידה והמכשיר עדיין בשנת האחריות ,הבדיקה/כיול ללא עלות (בכפוף להצגת חשבונית רכישה ו\או תעודת אחריות חתומה).

משלוח בדואר:

ישנה אפשרות לשלוח בדואר,בתוספת של 50 שקלים עבור המשלוח בחזרה.(אורך כ- 5 ימים בדרך כלל).

כתובת למשלוח בדואר: עבור חברת הייסנס,  רחוב שקד 27 , פארק תעשיות חבל מודיעין , ת.ד 1908 מיקוד 6085102

ונדרש לצרף את פרטי הלקוח, הכוללים שם ושם משפחה, כתובת להחזרה ומספרי טלפון ליצירת קשר במידת הצורך.

מסירה לכיול באמצעות החנויות המורשות:

ישנה אפשרות למסור את המכשיר בחנויות המורשות וסוכן מטעם חברת ההפצה יאסוף את מכשיר ויחזירו לחנות וזאת בתוספת של 30 שקלים .
משך הטיפול מרגע איסוף המוצר על ידי סוכן חברת ההפצה ועד החזרת המוצר לחנות יכול לארוך עד 21 ימי עסקים.
נדרש לצרף את פרטי הלקוח, הכוללים שם פרטי ושם משפחה, מספרי טלפון ליצירת קשר לחיוב.

* נא לוודא אל מול החנות כי השרות ניתן לביצוע באמצעותם (טרם ההגעה לחנות).

טרייד-אין:

במידה ואין באפשרותנו לתקן את המכשיר, ניתן לבצע המרה של המכשיר הישן במכשיר חדש או לרכוש את החלק שאינו בר תיקון תמורת תשלום נוסף המתבצע לאחר עדכון הלקוח בנושא וקבלת אישורו.

הרמתי את התינוק מהמיטה ומכשיר הבייביסנס אינו מתריע, מה עליי לעשות?

מכשיר הבייביסנס מתריע כאשר ישנה הפסקת תנועה של התינוק ומשקלו אינו משתנה . אין לבצע בדיקה ע”י הרמת התינוק , מפני שבבדיקה כזו יש שינוי במשקל בנוסף להפסקת התנועה , דבר אשר אינו מתרחש במקרה אמת. (ראה\י עמוד 3 במדריך להורים בייביסנס 7 – כיצד מבצעים בדיקה נכונה).

עד איזה גיל ניתן להשתמש בבייביסנס?

עד גיל שנה . (בסוף השימוש , חשוב להוציא את הסוללות מהמכשיר!)

היכן ניתן לרכוש את מוצרי חברת הייסנס?

רשימת חנויות קיימת באתר זה תחת הקישור “משווקים מורשים”.

האם יש צורך לבצע בדיקת תקינות למוצרי החברה לפני שימוש חוזר לתינוק חדש?

רצוי ואף מומלץ- הבדיקה מתבצעת במעבדת השירות, הטיפול אישי, מקצועי ,מהיר ומתבצע  במקום.