תמיד עומדים לשירותכם – צוות מוקד השירות והמעבדה
לקוחות יקרים מחלקת שירות הלקוחות של חברת הייסנס משקיעה מאמצים רבים בכדי להבטיח את רמת השירות הטובה והמקצועית ביותר. עומדים לשירותכם בכל שאלה או פנייה.
לנוחיותכם צירפנו מדריכי הפעלה המצורפים לעמוד זה.
להלן שעות המוקד ומעבדת שירות
מוקד ומעבדת שירות
זימון תורים
שעות מענה טלפוני
משרדים והנהלה
דגם – SC210
דגם – SC110
הכיול מתבצע במעבדת הייסנס, ברח’ שקד 27, פארק תעשיות חבל מודיעין ומומלץ לפני כל שימוש חוזר במכשיר הבייביסנס.
הבדיקה אורכת 15 דק’ לכל היותר.
עלות הבדיקה-כיול:
- עלות בדיקה, כיול ושנת אחריות חדשה, הינה 150 ש”ח למכשיר בייביסנס דגם 2, 3, 4, 5, 6, 7.
- במידה והמכשיר עדיין בשנת האחריות ,הבדיקה/כיול ללא עלות (בכפוף להצגת חשבונית רכישה ו\או תעודת אחריות חתומה).
משלוח בדואר:
ישנה אפשרות לשלוח בדואר,בתוספת של 50 שקלים עבור המשלוח בחזרה.(אורך כ- 5 ימים בדרך כלל).
כתובת למשלוח בדואר: עבור חברת הייסנס, רחוב שקד 27 , פארק תעשיות חבל מודיעין , ת.ד 1908 מיקוד 6085102
ונדרש לצרף את פרטי הלקוח, הכוללים שם ושם משפחה, כתובת להחזרה ומספרי טלפון ליצירת קשר במידת הצורך.
מסירה לכיול באמצעות החנויות המורשות:
ישנה אפשרות למסור את המכשיר בחנויות המורשות וסוכן מטעם חברת ההפצה יאסוף את מכשיר ויחזירו לחנות וזאת בתוספת של 30 שקלים .
משך הטיפול מרגע איסוף המוצר על ידי סוכן חברת ההפצה ועד החזרת המוצר לחנות יכול לארוך עד 21 ימי עסקים.
נדרש לצרף את פרטי הלקוח, הכוללים שם פרטי ושם משפחה, מספרי טלפון ליצירת קשר לחיוב.
* נא לוודא אל מול החנות כי השרות ניתן לביצוע באמצעותם (טרם ההגעה לחנות).
טרייד-אין:
במידה ואין באפשרותנו לתקן את המכשיר, ניתן לבצע המרה של המכשיר הישן במכשיר חדש או לרכוש את החלק שאינו בר תיקון תמורת תשלום נוסף המתבצע לאחר עדכון הלקוח בנושא וקבלת אישורו.